Sunday, June 7, 2015

Would you mind?



usiądź, posłuchaj i powiedz co czujesz.


10 comments:

  1. Masz przepiękny głos! Bardzo przyjemnie się słucha :) Życzę Ci samych sukcesów w tym kierunku :)

    ReplyDelete
  2. Po dwukrotnym przesłuchaniu mogę powiedzieć, że ten utwór zadziałał na mnie uspokajająco. Prawdopodobnie będę tu wracać więc zaobserwuję tego bloga.

    Zapraszam też do mnie klik
    *

    ReplyDelete
  3. Przepiękny utwor! Rozluźnia..😃
    ZAPRASZAM http://nasze-zycie-nasze-marzenia.blogspot.com/2015/06/po-polskie-horyzonty.html?m=1

    ReplyDelete
  4. Chciałam coś napisać mega zajebiście inteligentnego ,ale po odsłuchaniu tego nie wiem co napisać, dlatego piszę ,że nie wiem xD Smutno mi się zrobiło.

    ReplyDelete
  5. I love your blog.. very nice colors & theme. Did you create this website yourself or did
    you hire someone to do it for you? Plz reply as I'm looking
    to construct my own blog and would like to know where u got this from.
    many thanks

    Take a look at my web site; Moorpark AC Repair

    ReplyDelete
  6. My brother suggested I may like this website. He
    used to be totally right. This publis truly made my day.

    You cann nott imagyine simply how much time I had
    spent for this info! Thanks!

    Here is my web site - acne treatment during pregnancy

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam Twój głos! Kiedy wydasz płytę liczę na autograf po znajomości bkwa ♥

    ReplyDelete
  8. Masz niesamowity głos, uwielbiam Cię słuchać. Ciężko powiedzieć co czuję, bo siedzę i nie wiem co powiedzieć...

    ReplyDelete
  9. a mi nie chce odpalić :(((((((

    ReplyDelete