Wednesday, May 20, 2015

Wakacyjny projekt!

Tak na dobry początek, na bloga wracam z nowym projektem. Pamiętacie Wakacyjny Projekt rok temu? Tym razem postanowiłam zorganizować go w trochę inny sposób. W projekcie chodzi o to, aby zastanowić się dlaczego i w jaki sposób chcemy sprawić, aby to lato było dla nas wyjątkowe i opisać to w pierwszym poście projektowym. Pod koniec lata, na blogu publikujemy kolejnego posta, w którym opisujemy nasze wrażenia- co zrobiliśmy aby dojść do celu, co poszło lepiej, co gorzej i czy to lato rzeczywiście było wyjątkowe.




W skrócie:
- projekt zaczynamy postem na blogu*, w którym opisujemy nasze oczekiwania i plany.

- projekt kończymy postem na blogu, w którym podsumowujemy wyzwanie.

- wszystkich uczestników zapraszam na oznaczenie się tutaj.

- milo by było, gdybyś dodał na swojego bloga baner projektu, podlinkowany do mojego bloga.

https://www.facebook.com/events/990731764278531/ <- link do wydarzenia na facebooku.

- do projektu można dołączyć kiedykolwiek, ale przed końcem projektu

- koniec projektu zaplanowałam na 31 sierpnia

- Tydzień po zakończeniu projektu, możecie wysłać mi wasze podsumowania na nath_madeline@hotmail.com

* nie masz bloga? To nie problem! Zamiast pisać postów, zrób sobie notatkę w pamiętniku, albo napisz list do samej siebie... Forma jest dowolna! :)

15 comments:

  1. kurczę, ale fajny pomysł ;) Przemyslę to i może wezme udział :D ! super !!

    ReplyDelete
  2. Biorę udział, koniecznie :)

    ReplyDelete
  3. Świetny pomysł!
    Biorę udział, bo brałam w zeszłym roku i świetnie tą akcję wspominam ;)

    ReplyDelete
  4. Hi there colleagues, how is the whole thing, and what
    you want to say regarding this article, in my view its actually awesome in support of me.


    Also visit my webpage - Shin Pain symptoms

    ReplyDelete
  5. Fajny pomsył, ale nie mam teraz głowy do brania udziału :))
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ooo, ja chcę! Choć mam dziwne wrażenie, że pożałuję tego zadania :D

    ReplyDelete
  7. no to bawta się! :D
    tak, trochę ominęłaś, nie ukrywam :P

    ReplyDelete
  8. W Holandii jestem już od dwóch miesięcy :D

    ReplyDelete
  9. Miło Cię znowu "słyszeć" :)) Trzymam kciuki za projekt! Pozdrawiam serdecznie ;)

    ReplyDelete
  10. fajne :3 wezmę udział na spontanie ;D

    ReplyDelete
  11. Rewelacja. Myślę, żeby wziąć udział. To motywujący projekt! :)

    ReplyDelete
  12. Ubiegłoroczne wakacje nie były takie jakie chciałam, teraz się postaram żeby były (nawet jak pracować będę). Także no zapisuję się :D

    ReplyDelete