Sunday, May 31, 2015

Lato będzie cudowne, bo...

Czyli pierwszy przed-letni post do Wakacyjnego Projektu! :)

Każdej wiosny obiecuje sobie, ze TO LATO będzie jedyne w swoim rodzaju, wyjątkowe, niesamowite. I co roku staram się tej obietnicy dotrzymać. Jak dokonam tego w tym roku?

Już kilka tygodni temu powoli zaczęłam zmieniać swój tryb życia. Krok po kroku zmieniałam swoje nawyki żywieniowe (rewolucyjnie wręcz! Ale o tym napisze kiedy indziej...), na serio wkręciłam się jogę, medytacje, a nawet self-hypnosis. Rozkręciłam się jeśli chodzi o muzykę i teatr, powróciłam do blogowania, robię mnóstwo zdjęć, uczę się języków, śmieje się często i planuje dalekie podróże (oczywiście przed znalezieniem na nie funduszy... ;) ).

Pomimo tego, ze co roku robiłam wszystko, co w mojej mocy, aby moje lato było najwspanialsze, jednej rzeczy nigdy nie byłam w stanie wprowadzić w życie, a mianowicie podróży. Zawsze znajdowała się jakaś wymówka- a to strach, brak towarzyszy, albo po prostu pieniędzy. W tym roku będzie inaczej!

Choć mówię tak rok w rok, tym razem jestem przekonana, ze to wypali. Jest i plan, i pieniądze, nic nie może mnie już powstrzymać! O moich planach na wakacje, konkretnie napisze, kiedy będą pewne, żeby nie zapeszać. Trzymajcie kciuki! :)


Jeśli chcecie dołączyć do projektu:
~ wydarzenie na facebooku
~ info o projekcie





9 comments:

  1. Ja też mam mase planów, zobaczymy jak z realizacją
    http://panialeksandria.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Trzymam bardzo mocno! Podróże uskrzydlają i dają taką dawkę energii, którą trudno porównać z czymś innym. Nie daj się zatrzymać! ;))

    ReplyDelete
  3. Ja większość wakacji spędzam w górach ;3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. trzymam kciuki, zeby wszystko doszlo do skutku i zycze wspanialych wakacji :)
    frydrychmartyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Fajny pomysł z takim projektem :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    ReplyDelete
  6. W takim razie trzymam kciuki żeby wszystko wypaliło! :D

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Trzymam kciuki żeby plany wakacyjne Ci wypaliły! ;3

    ReplyDelete
  8. wooow, jakie podróże planujesz? jaram się i propsuję ;)
    kisses Nath

    ReplyDelete